Welcome home

dålig på de här med att blogga, men det har nog alla räknat ut vid det här laget! 
 
har varit hemma i sverige i snart en vecka nu och det är så otroligt jäkla skönt! Även fast jag hade hoppats på att det skulle vara kallt och snöa, men vafan, man får vara glad att man är "hemma" iaf! 
 
vi komme ju hem i söndags och var väl inte på ett sånt super bra humör då alla andra pratade om hur kul det skulle få vara att få komma hem till sina familjer och respektive när man själv ba: tja. en vecka tills man få träffa mamma å pappa. kulkul. 
 
Komme till elevhemmet och kan knappats gått mer än en timme innan min syster skrev att jag skulle komma och öppna ytterdörren på Sörgård. Då har ju Mamma, Pappa och syster kommit till ström för att träffa mig! Jag typ dog, aldrig varit så glad att de dom som just då!♥
Veckan har gått så otroligt mycket lättare när jag fick träffa dom, ni hör ju vilka gullfisar dom ääär! 
 
Men imorgon är det fredag å då får jag äntligen komma hem till Gafsele!
eftersom jag inte rensat alla mina bilder eller ens sorterat
dom så få ni en finfin bild från flyget i söndags!
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?