so f*king homesick.

jag är så frukansvärt less just nu. Är på ett sånt där humör då jag bara vill lägga mig under täcket och ba försvinnna. huvva. 
 
For ju på praktiken idag, fick sitta och vänta i en timme innan jag fick veta att de inte hittat någon som jag ska vara med och att jag därför skulle åka hem igen.. Ringde då till ADC(företaget som skickade oss på praktiken) och berättade som det var. Kom till Brent Cross sen ringde dom upp och sa att jag skulle tillbaka till skolan för att det var någon som väntade på mig där. suck. 
 
Jag är iaf på en skola där de lär ut engelska till barn som har det som andra språk. Det var det enda jag fick veta av min handledare innan hon försvann helt. 

Allt idag har bara varit ett enda stort KAOS och det känns som att ingenting är genomplanerat och jag känner bara att jag vill hem. 
Men vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda..
förhoppningsvis så släpper de in mig på skolan istället för att skicka hem mig. 
 
drar upp volymen till max och gömmer mig från verkligheten ett tag





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?