NIGHT ON MY MIND

gårdagen spenderades inne i Centrala London! Vi kikade på Tower Bridge, for på London Aquarium, åkte London Eye och sen stannade några av oss kvar och bowlade och hade det allmänt trevligt:) Vi tog turen förbi London Eye och Big Ben när vi skulle hem på kvällen, de lös så otroligt fint! 
 
Idag så skulle vi alla börja på våra praktikplatser, men de vart inte så för min del.. någonting hade blive fel så att den jag skulle vara med jobbade inte idag så jag fick fara hem igen! haha.. kändes fett surt alltihop men passade på att gå på en mindre galleria i närheten innan jag for tillbaka till värdfamiljen. 
Hoppas allt går som det ska imorgon bara!..
 
 
©respektera att detta är mina bilder och att ni inte har någon tillåtelse att ta dem
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?